Cum să îți creezi strategia de conținut pentru crearea brandului tău personal

Spread the love

  1. Fă o listă cu toate categoriile de informații care consideri că ar fi utile pentru grupul tău țintă.
  2. Stabilește subiectele de interes și cuvintele cheie potrivite pentru grupul tău țintă. Iată câteva resurse care să te ajute în acest sens: Google Trends, Think with Google, BuzzSumo, Answer The Public.
  3. Alege tipul de conținut pe care vrei să îl creezi. Acesta poate fi:
    • Articole / Texte;
    • Fotografii / imagini editate;
    • Înregistrări video editate;
    • Transmisii video în direct – Watch Party – uri sau live;
    • Newslettere;
    • Cursuri online;
    • Ghiduri în format PDF;
    • Prezentări de tip slide;
    • Webinarii;
    • Fișe de lucru cu diferite exerciții;
    • Podcast-uri
    • Liste
    • Infographics;
    • Studii de caz.
  4. Alege canalele pe care vrei să publici acest conținut:
    • Site-ul tău de prezentare sau blogul personal;
    • Bloguri unde publici în calitate de colaborator/specialist;
    • Vlogul tău pe YouTube;
    • Paginile oficiale Social media (LinkedIn, Facebook, Instagram, etc);
    • Grupuri create de tine pe Social media sau grupuri în cadrul cărora ești prezent;
    • Email;
    • Slideshare;
    • Podcast directories (iTunes, Stitcher, etc.)
    • Quora

Crearea de conținut pentru site-ul sau blogul tău este o cale foarte bună de a construi o audiență, dar în același timp îți consumă și foarte mult timp. O cale mai rapidă pentru tine ar fi să publici conținut pentru audiențe deja formate, implicit colaborând cu alte site-uri.

Iată cîteva tipsuri utile care să te ajute să îți sporești vizibilitatea:

  1. Interviuri și apariții media: – te pot ajuta în poziționarea ta ca expert pe domeniul tău de activitate;
  2. Blogging pe alte site-uri – in calitate de specialist / colaborator – alege site-urile unde se află grupul țintă vizat de tine;
  3. Speaker la evenimente – prezența ta ca speaker la evenimente, întâlniri de lucru locale, conferințe unde se află grupul tău țintă.
  4. Dezvoltă parteneriate și colaborări – unirea forțelor aduce beneficii multiple pentru toate părțile implicate: de la o vizibiltate mai mare până la noi recomandări, posibili noi clienți sau colaboratori.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/lovethej/mameindependente.ro/wp-includes/functions.php on line 4350