- Fă o listă cu toate categoriile de informații care consideri că ar fi utile pentru grupul tău țintă.
- Stabilește subiectele de interes și cuvintele cheie potrivite pentru grupul tău țintă. Iată câteva resurse care să te ajute în acest sens: Google Trends, Think with Google, BuzzSumo, Answer The Public.
- Alege tipul de conținut pe care vrei să îl creezi. Acesta poate fi:
- Articole / Texte;
- Fotografii / imagini editate;
- Înregistrări video editate;
- Transmisii video în direct – Watch Party – uri sau live;
- Newslettere;
- Cursuri online;
- Ghiduri în format PDF;
- Prezentări de tip slide;
- Webinarii;
- Fișe de lucru cu diferite exerciții;
- Podcast-uri
- Liste
- Infographics;
- Studii de caz.
- Alege canalele pe care vrei să publici acest conținut:
- Site-ul tău de prezentare sau blogul personal;
- Bloguri unde publici în calitate de colaborator/specialist;
- Vlogul tău pe YouTube;
- Paginile oficiale Social media (LinkedIn, Facebook, Instagram, etc);
- Grupuri create de tine pe Social media sau grupuri în cadrul cărora ești prezent;
- Email;
- Slideshare;
- Podcast directories (iTunes, Stitcher, etc.)
- Quora
Crearea de conținut pentru site-ul sau blogul tău este o cale foarte bună de a construi o audiență, dar în același timp îți consumă și foarte mult timp. O cale mai rapidă pentru tine ar fi să publici conținut pentru audiențe deja formate, implicit colaborând cu alte site-uri.
Iată cîteva tipsuri utile care să te ajute să îți sporești vizibilitatea:
- Interviuri și apariții media: – te pot ajuta în poziționarea ta ca expert pe domeniul tău de activitate;
- Blogging pe alte site-uri – in calitate de specialist / colaborator – alege site-urile unde se află grupul țintă vizat de tine;
- Speaker la evenimente – prezența ta ca speaker la evenimente, întâlniri de lucru locale, conferințe unde se află grupul tău țintă.
- Dezvoltă parteneriate și colaborări – unirea forțelor aduce beneficii multiple pentru toate părțile implicate: de la o vizibiltate mai mare până la noi recomandări, posibili noi clienți sau colaboratori.