7 Trucuri pentru echilibru între familie și carieră

Spread the love

Carieră sau viața de familie?
Cum reușești să îmbini succesul businessului tau cu viața personală și cei dragi?

Multe mămici de succes recunosc că succesul atins a venit la pachet cu sacrificii în ceea ce privește familia, relația cu cei dragi, timpul petrecut cu aceștia. Mai mult decât atat, majoritatea am crescut cu o serie de convingeri limitative, printre care faptul că este greu să te bucuri de succes și împlinire în toate planurile vieții și să atingi un echilibru, mai ales daca ești mămică. Cu toate acestea nu este însă imposibil.

Iată astfel 7 lucruri care să te ajute să reușești:

  1. Bucură-te din plin de avantajul de a lucra de acasă!
    Dacă ai aceasta posibilitate, nu ai nevoie decât de o foarte bună organizare în ceea ce privește activitatea desfășurată, astfel încât să poți aloca timp pentru toate. Folosește în acest sens un organizator în care să poți delimita foarte clar toate sarcinilie și activitățile pe care le ai de facut.
  2. Planifică-ți din timp activitatea!
    Nu degeaba se spune că dacă eșuezi să planifici e ca și când ai planifica să eșuezi.
    Planificând din timp activitatea întregii familii, chiar și utilizând un instrument simplu precum Google calendars, ai posibilitatea să sincronizezi săptămânal calendarul tuturor.
  3. Caută colegi autodidacți
    In cazul în care activitatea ta implică munca în echipă, caută să lucrezi cu oameni independenți, care să se poată descurca și pe cont propriu, cu care să te poti completa. Dacă ei sunt independenți și autodidacți, eforturile tale scad.
  4. Evită să folosești telefonul tot timpul, mai ales în preajma copiilor. Alocă-ți timp de calitate cu cei dragi, în care să uiți de grija telefonului. Nu uita că cei mici te copie pe tine. Dacă natura activității tale te face să fii oarecum dependentă de telefon, atunci încearcă măcar să îți eficientizezi timpul petrecut pe acesta limitând numărul de notificări pe care le primești de la toate aplicațiile instalate. În acest fel economisești timp pe care îl poți acorda minunilor tale.
  5. Deleagă activități
    Cine a zis că trebuie să le faci tu pe toate? Uneori câștigi timp prețios externalizând anumite activități care ție ți-ar fi luat poate mult mai mult timp să le realizezi (de exemplu: construcția unui site, promovarea online, realizarea materialelor de promovare, etc). În al doilea rand, un specialist poate să iți ofere soluții mult mai bune decat cele la care te-ai gândit tu.
  6. Dacă ești la început de drum, apelează la un coach
    Se spune că din totalul afacerilor lansate în piață, foarte putine reușesc să supraviețuiască. Cum ar fi să îți sporești șansele de reușită având un mentor care să te ghideze în activitatea ta către succes?
  7. Stabilește-ți o rutină zilnică cu obiceiuri sănătoase. Sunt acțiunile tale zilnice aliniate în direcția obiectivelor tale? Pentru a te asigura de acest lucru ai nevoie de o rutină zilnică cu pași și activități care să te antreneze și să te mențină conectată la obiectivele tale. În ce poate consta această rutină zilnică? În primul rând în obiceiuri sănătoase precum: meditație, vizualizarea obiectivelor, planificarea zilnică, răsplata fiecarui succes realizat, etc.

Rămânând conectată la acest site vei găsi în continuare multe articole interesante, cu și mai multe informații utile pe această temă.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/lovethej/mameindependente.ro/wp-includes/functions.php on line 4348